Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce – Bc. Petr JANČA
Bc. Petr JANČA
Diplomová práce
Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce
Project on the goods portfolio in M.G.P. Ltd. extension and the sales representative position creation
Anotace:
Cílem prezentované diplomové práce je vytvoření projektu, na jehož podkladě bude rozšířeno portfolio nabízeného zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. o novou položku - kontrastní látku pro urologii - Hexvix. Spolu s rozšířením sortimentu nabízeného zboží tento projekt navrhuje vhodný postup při obsazování nově vzniklé pozice obchodního zástupce. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných literárních …víceAbstract:
The main aim of the presented diploma thesis is a new project creation. The M.G.P. Ltd. goods portfolio with a new item extension will be based on the strength of the new project - contrast medium for urology - Hexvix. The project designs an efficient procedure during the new sales representative position occupation along with the goods portfolio extension. The theoretical part of the project summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21068
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANČA, Petr. \textit{Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/29wo6i/.
Jak správně citovat práci
JANČA, Petr. Projekt rozšíření nabídky portfolia zboží společnosti M.G.P. spol. s r.o. a vzniku pozice obchodního zástupce. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ