Výchovné potřeby mimořádně nadaných žáků – Mgr. Radka Prokopová
Mgr. Radka Prokopová
Master's thesis
Výchovné potřeby mimořádně nadaných žáků
Educational needs of exceptionally gifted student
Abstract:
Práce je zaměřena na výchovné potřeby mimořádně nadaných žáků, a to prostřednictvím teoretických kapitol zaměřujících se na druhy nadání, legislativní rámec, možnosti identifikace či možnosti výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných dětí v zahraničí. Dále se zabývá osobnostními charakteristikami nadaných, rizikovými skupinami či problémovými projevy. V neposlední řadě se zmiňuje také o mýtech a předsudcích …moreAbstract:
The work is focused on the educational needs of exceptionally gifted students. Theoretical chapters are focused on types of talents, legislative framework, ways of identification, possibilities of upbringing and education of the children abroad. Moreover, it examines the personal characteristics of the gifted, high-risk groups or problematic symptoms. Finally, it also mentions the myths and prejudices …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gbw9v/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Segeťová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Mimořádně nadané dítě v systému základního a středního školství
Ilona Brabencová -
Mimořádně rozumově nadané děti se specifickými poruchami učení
Ilona Brabencová -
Nadané dítě v předškolním vzdělávání
Naďa JELÍNKOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Informační chování mimořádně nadaných dětí v pregramotném období
Mariana Šimíková -
Výchovné přístupy rodičů a prarodičů k dítěti mladšího školního věku ve vícegenerační rodině
Anna Pikartová -
Výchovně-terapeutické přístupy v rámci systému sekundární a terciární prevence u osob závislých na návykových látkách
Natália Šivecová -
Výchovné přístupy v zařízeních pro ohrožené děti
Šarlota Jakubcová