Lernerorientierte Landeskunde im Unterricht Deutsch als Fremdsprache – Bc. Petra Műhlová
Bc. Petra Műhlová
Diplomová práce
Lernerorientierte Landeskunde im Unterricht Deutsch als Fremdsprache
Learn-oriented Cultural Studies in German Teaching as a Foreign Language
Abstract:
Thesis „ Learn-oriented Cultural Studies in German Teaching as a Foreign Language”deals with cultural studies in German speaking countries in the project based learning. The thesis consists of two main parts. The first one includes a piece of knowledge from literature and second one deals with actual project based learning in German lessons. In the conclusion of my thesis in the supplement you can …víceAbstract:
Diplomová práce „ Lernerorientierte Landeskunde im Unterricht Deutsch als Fremdsprache“ se zabývá projektovým vyučování se zaměřením na výuku reálií německy mluvicích zemí na základní škole. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, z nichž první tvoří poznatky z odborné literatury a druhá část je věnována konkrétní projektové výuce v hodinách německého jazyka. Na závěr přikládám v přílohách výsledné …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w2nr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ