Bc. Jakub Škrdla

Bakalářská práce

Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií

Walking simulators and art games on the boundaries of media
Anotace:
Simulátory chození jako umělecké kusy softwaru mají nejasný vztah s videohrami. Jejich základní prvky můžeme sledovat i u mnoha dalších hraničních softwarových forem. Tuto hranici prozkoumám a objasním vztah simulátorů chození a videoher. Jednotlivé koncepty vysvětlím na konkrétních příkladech. Cílem práce je zmapovat tyto hranice médií a zrevidovat rysy ovlivňující zařazení a definování těchto hraničních …více
Abstract:
Walking simulators, as artistic pieces of software, have a vague relationship with video games. You can also find their basic elements in many other border software forms. I want to find this boundary and clarify the relationship between walking simulators and video games. Individual concepts will be explained on specific examples. The aim of this text is to map these boundaries of the media and to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma