Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií – Bc. Jakub Škrdla
Bc. Jakub Škrdla
Bakalářská práce
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Walking simulators and art games on the boundaries of media
Anotace:
Simulátory chození jako umělecké kusy softwaru mají nejasný vztah s videohrami. Jejich základní prvky můžeme sledovat i u mnoha dalších hraničních softwarových forem. Tuto hranici prozkoumám a objasním vztah simulátorů chození a videoher. Jednotlivé koncepty vysvětlím na konkrétních příkladech. Cílem práce je zmapovat tyto hranice médií a zrevidovat rysy ovlivňující zařazení a definování těchto hraničních …víceAbstract:
Walking simulators, as artistic pieces of software, have a vague relationship with video games. You can also find their basic elements in many other border software forms. I want to find this boundary and clarify the relationship between walking simulators and video games. Individual concepts will be explained on specific examples. The aim of this text is to map these boundaries of the media and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpm0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
3D concept art pro videohry
Nikola Svobodů -
Concept art: Hlubiny herního designu
Hana Ondrušová