Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií – Bc. Jakub Škrdla
Bc. Jakub Škrdla
Bachelor's thesis
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Walking simulators and art games on the boundaries of media
Anotácia:
Simulátory chození jako umělecké kusy softwaru mají nejasný vztah s videohrami. Jejich základní prvky můžeme sledovat i u mnoha dalších hraničních softwarových forem. Tuto hranici prozkoumám a objasním vztah simulátorů chození a videoher. Jednotlivé koncepty vysvětlím na konkrétních příkladech. Cílem práce je zmapovat tyto hranice médií a zrevidovat rysy ovlivňující zařazení a definování těchto hraničních …viacAbstract:
Walking simulators, as artistic pieces of software, have a vague relationship with video games. You can also find their basic elements in many other border software forms. I want to find this boundary and clarify the relationship between walking simulators and video games. Individual concepts will be explained on specific examples. The aim of this text is to map these boundaries of the media and to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpm0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
3D concept art pro videohry
Nikola Svobodů -
Concept art: Hlubiny herního designu
Hana Ondrušová