Bc. Vendula Němečková

Master's thesis

Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company

Návrh marketingové a komunikační strategie vybraného podniku
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem a jeho následným využitím ve prospěch podniku. Cílem práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii vybranému vinařství, která pozitivně ovlivní další rozvoj podniku. V úvodní části diplomové práce je formulována základní terminologie týkající se strategie, strategického plánování a řízení, na což plyně navazuje samotná problematika marketingu. Dále …more
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing and its subsequent use for the benefit of the company. The thesis aims to propose a marketing and communication strategy for a selected winery that will positively influence the further development of the company. At the beginning of the thesis, the basic terminology concerning strategy, strategic planning, and management are formulated and followed by the description …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií