Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod – Hana Polášková
Hana Polášková
Bachelor's thesis
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Comparison of Online Marketing Tools and Their Usage for Online Store
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provést komparaci online marketingových nástrojů a současně zpracovat doporučení v oblasti online marketingové komunikace pro konkrétní internetový obchod. Pro komparaci jsem zvolila dva marketingové nástroje z oblasti PPC reklam. Jedná se o Google Ads a Sklik.cz. V těchto nástrojích byly vytvořeny stejné reklamní kampaně, nastaven stejný rozpočet a také doba trvání. …moreAbstract:
The aim of this thesis is to compare online marketing tools and at the same time process recommendations in the field of online marketing communication for a specific online store. For comparison I chose two marketing tools in the field of PPC advertising. These are Google Ads and Sklik.cz. These tools have created the same ad campaigns, set the same budget, and duration. I evaluated the data from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠKOVÁ, Hana. \textit{Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2adfo4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Polášková, Hana. Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights