PRÁCE S REKLAMNÍMI TEXTY NA 1. STUPNI ZŠ – Lucie NOVOSADOVÁ
Lucie NOVOSADOVÁ
Diplomová práce
PRÁCE S REKLAMNÍMI TEXTY NA 1. STUPNI ZŠ
Work with advertising texts in Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prací s reklamními texty na 1. stupni ZŠ. Cílem práce je analyzovat strategie reklam zaměřených na dětské publikum, provést výzkum o citlivosti žáků k reklamním sdělením a navrhnout různé typy aktivit pro práci s reklamou na 1. stupni ZŠ.Abstract:
The thesis deals with working with advertising texts at the primary school level. The aim of the thesis is to analyze advertising strategies targeted at children, conduct research on students' sensitivity to advertising messages, and propose various types of activities for working with advertisements at the primary school level.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOSADOVÁ, Lucie. PRÁCE S REKLAMNÍMI TEXTY NA 1. STUPNI ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství
Jana Korotvičková -
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
Petra KUŽELOVÁ -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová -
Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Daniel Karola -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková