Návrh implementace prvků gamifikace do předmětu Kreativní práce s informacemi – Mgr. Michal Létal
Mgr. Michal Létal
Bachelor's thesis
Návrh implementace prvků gamifikace do předmětu Kreativní práce s informacemi
A proposition of implementation gamification elements to the course Creative Work with Information
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na gamifikaci, zejména pak na gamifikaci ve vzdělávání. Je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a snaží se objasnit pojem gamifikace a jeho pozadí. Jsou zmíněna rizika gamifikace, rozdíly mezi hrami a gamifikací a je uvedeno několik příkladů gamifikace ve vzdělávání. Druhá část je praktická a popisuje proces návrhu vhodných gamifikačních prvků do předmětu …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on gamification especially then on gamification of education. It is divided into two parts. The first is theoretical and tries to enlighten the concept of gamification and its background. The risks of gamification and differences between games and gamification are mentioned and some examples of gamification in education are presented. The second part is practical and …viacKľúčové slová
gamifikace motivace hry vzdělávání hráči gamification motivation games education players
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h731b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Dagmar Chytková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Gamification and Student Motivation in English Learning
Andrea Poláčková -
Anglicisms in the Language of Czech Players of Role-playing Games/Anglicismy v jazyce českých hráčů internetových her
Petr SÁDLO -
Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
Michaela Bačová -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová