Profesní orientace osob se sluchovým postižením – Karin WIDOMSKÁ
Karin WIDOMSKÁ
Master's thesis
Profesní orientace osob se sluchovým postižením
Professional orientation of persons with hearing impairments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní orientace sluchově postižených žáků. Cílem diplomové práce je analýza procesu profesní orientace žáků a studentů se sluchovým postižením. Dílčími cíli pak je zjistit míru informovanosti žáků základních škol se sluchovým postižením o možnostech studia na střední škole, analyzovat faktory, které ovlivnily výběr střední školy a zjistit, jakou roli …moreAbstract:
This thesis deals with the professional orientation of the hearing-impaired pupils. The aim of thesis is the analysis of the process of professional orientation of pupils and students with hearing disabilities. Intermediate objectives then is to determine the level of awareness among pupils of basic schools with hearing disabilities about how to study in high school, to analyze the factors that have …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Igor Hampl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WIDOMSKÁ, Karin. Profesní orientace osob se sluchovým postižením. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Informovanost logopedů a rodičů o možnostech vzdělávání žáku s vadami řeči
Ivana Holakovská -
Možnosti dalšího vzdělávání žáků s LMP
Vladislava Peřinková -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání v době koronavirové - možnosti využití e-learningových nástrojů ve vzdělávání žáků základních škol
Kristýna ŠIMKOVÁ -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Inkluze a možnosti vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na středních školách
Klára Beránková -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková