Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku – Bc. Kateřina Svobodová
Bc. Kateřina Svobodová
Master's thesis
Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku
Comparison of the perception of private brands of the selected store by young consumers in the Czech Republic and Austria
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikace a následná komparace vnímání privátních značek zvoleného řetězce mladými spotřebiteli v České republice a Rakousku. Ke zpracování praktické části jsou použita primární data získaná prostřednictvím dotazníkového šetření, která jsou vyhodnocena, graficky znázorněna a statisticky testována. Vyhodnocení získaných dat je provedeno prostřednictvím MS Excel. K analýze …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify and subsequently compare the perception of private brands of the selected store by young consumers in the Czech Republic and Austria. The practical part consists of primary data, collected through the questionnaire survey, which are later evaluated, plotted and statistically tested. The evaluation of the obtained data is done through MS Excel. Descriptive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2ai9tq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hypotéza Permanentního Důchodu: Případ ČR
Filip Málek -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Kamil Klement -
Nákup ochranných pomůcek v době pandemie – právní a ekonomické aspekty
Veronika Baršová -
Nákup vakcín proti covid-19 organizovaný EU - právní rámec, podmínky smluv, překryv s kompetencí registrace
Klára Melicherová -
Nákup elektrické energie ve veřejném sektoru
Marek Havlín
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights