Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku – Bc. Kateřina Svobodová
Bc. Kateřina Svobodová
Master's thesis
Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku
Comparison of the perception of private brands of the selected store by young consumers in the Czech Republic and Austria
Anotácia:
Cílem diplomové práce je identifikace a následná komparace vnímání privátních značek zvoleného řetězce mladými spotřebiteli v České republice a Rakousku. Ke zpracování praktické části jsou použita primární data získaná prostřednictvím dotazníkového šetření, která jsou vyhodnocena, graficky znázorněna a statisticky testována. Vyhodnocení získaných dat je provedeno prostřednictvím MS Excel. K analýze …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify and subsequently compare the perception of private brands of the selected store by young consumers in the Czech Republic and Austria. The practical part consists of primary data, collected through the questionnaire survey, which are later evaluated, plotted and statistically tested. The evaluation of the obtained data is done through MS Excel. Descriptive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ai9tq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hypotéza Permanentního Důchodu: Případ ČR
Filip Málek -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Kamil Klement -
Nákup ochranných pomůcek v době pandemie – právní a ekonomické aspekty
Veronika Baršová -
Nákup vakcín proti covid-19 organizovaný EU - právní rámec, podmínky smluv, překryv s kompetencí registrace
Klára Melicherová -
Nákup elektrické energie ve veřejném sektoru
Marek Havlín
Názov
Vložil
Vložené
Práva