Bc. Tereza Giblo, DiS.

Diplomová práce

Systém managementu kvality s aspektem na reklamace

Quality Management System with a Complaint Aspect
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout opatření sloužící k předcházení reklamací a ke zvýšení kvality výroby ve výrobní společnosti, která se zaměřuje na výrobu ocelových trubek pro výrobu stabilizátorů.
Abstract:
The aim of the thesis is to propose measures to prevent complaints and to increase the quality of production in a manufacturing company that focuses on the production of steel tubes for the production of stabilizers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Rohleder, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Giblo, Tereza. Systém managementu kvality s aspektem na reklamace. Přerov, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistiky