Systém managementu kvality s aspektem na reklamace – Bc. Tereza Giblo, DiS.
Bc. Tereza Giblo, DiS.
Master's thesis
Systém managementu kvality s aspektem na reklamace
Quality Management System with a Complaint Aspect
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout opatření sloužící k předcházení reklamací a ke zvýšení kvality výroby ve výrobní společnosti, která se zaměřuje na výrobu ocelových trubek pro výrobu stabilizátorů.Abstract:
The aim of the thesis is to propose measures to prevent complaints and to increase the quality of production in a manufacturing company that focuses on the production of steel tubes for the production of stabilizers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Rohleder, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Giblo, Tereza. Systém managementu kvality s aspektem na reklamace. Přerov, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistikyCollege of Logistics
Vysoká škola logistikyMaster programme / field:
Logistics / Logistika a řízení výroby
Theses on a related topic
-
Význam laboratoře kvality pro řízení kvality výroby komponent ve Škoda Auto a.s.
Filip Kuřík -
Systémy řízení kvality v MSP
Jarmila Průšová -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Blanka Tobiášová -
Systém řízení kvality ve společnosti B a K production s. r. o., působící v průmyslovém odvětví
Ondřej Jedlička -
Řízení kvality při výrobě ložisek
Adam Matuška -
Řízení kvality ve výrobě vozů s ohledem na prevenci poškození dílů elektrostatickým výbojem
Veronika Pávová -
Řízení procesu kvality výroby a reakce na reklamaci zákazníka ve výrobním podniku
Miroslav Malinský -
Řízení kvality se zaměřením na jeho význam pro podnik Faurecia Plzeň
Michael Vaněk