Bc. Tereza Giblo, DiS.

Master's thesis

Systém managementu kvality s aspektem na reklamace

Quality Management System with a Complaint Aspect
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout opatření sloužící k předcházení reklamací a ke zvýšení kvality výroby ve výrobní společnosti, která se zaměřuje na výrobu ocelových trubek pro výrobu stabilizátorů.
Abstract:
The aim of the thesis is to propose measures to prevent complaints and to increase the quality of production in a manufacturing company that focuses on the production of steel tubes for the production of stabilizers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Rohleder, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Giblo, Tereza. Systém managementu kvality s aspektem na reklamace. Přerov, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistiky