Bc. Petra Radilová

Bakalářská práce

Multi level marketing společnosti Oriflame

Multi Level Marketing of Oriflame Company
Anotace:
Tato práce je věnována charakteristice multi level marketingu společnosti Oriflame. Práce se nejprve zabývá obecně marketingem, blíže pojednává o multi level marketingu, osobním a přímém prodeji a direct marketingu. Praktická část obsahuje rozbor personálních činností kosmetických poradců Oriflame a porovnání s hlavními konkurenty.
Abstract:
This work is devoted to characterizing the multi level marketing of Oriflame company. At first the work deals with marketing in general, it takes closer look at dealing with multi level marketing, direct sale, personal selling and direct marketing. An applied part icludes an analysis of personal activities of Oriflame beauty consultans and compares the main competitors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Radilová, Petra. Multi level marketing společnosti Oriflame. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní