Bc. Petra Radilová

Bachelor's thesis

Multi level marketing společnosti Oriflame

Multi Level Marketing of Oriflame Company
Abstract:
Tato práce je věnována charakteristice multi level marketingu společnosti Oriflame. Práce se nejprve zabývá obecně marketingem, blíže pojednává o multi level marketingu, osobním a přímém prodeji a direct marketingu. Praktická část obsahuje rozbor personálních činností kosmetických poradců Oriflame a porovnání s hlavními konkurenty.
Abstract:
This work is devoted to characterizing the multi level marketing of Oriflame company. At first the work deals with marketing in general, it takes closer look at dealing with multi level marketing, direct sale, personal selling and direct marketing. An applied part icludes an analysis of personal activities of Oriflame beauty consultans and compares the main competitors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Radilová, Petra. Multi level marketing společnosti Oriflame. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní