Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete – Matej Becher
Matej Becher
Bachelor's thesis
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě
Abstract:
Becher, M. Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Na základě poznatků z teoretické části práce a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybraného subjektu bude cílem bakalářské práce vytvořit návrh marketingové kampaně pro internetovou stránku s názvem Techbyz v rámci sociální sítě Facebook a zasazení kampaně do kontextu celé marketingové strategie subjektu …moreAbstract:
Becher, M. Draft of the Marketing Campaign in Social Network Environment. Bachelor thesis. Brno, 2016.The goal of this bachelor thesis is to create draft of the marketing campaign for web portal named Techbyz within social network Facebook, and also setting campaign into the overall context of the whole marketing strategy of the subject. This will be based on the findings from theoretical section of …moreAbstract:
Becher, M. Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete. Bakalárska práca. Brno, 2016. Na základe poznatkov z teoretickej časti práce a analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia vybraného subjektu bude cieľom bakalárskej práce vytvoriť návrh marketingovej kampane pre internetovú stránku s názvom Techbyz v rámci sociálnej siete Facebook a zasadenie kampane do kontextu celej marketingovej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights