Language school English textbooks analyses – Bc. Ivana Beranová
Bc. Ivana Beranová
Diplomová práce
Language school English textbooks analyses
Language school English textbooks analyses
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se pokusí na základě dostupné odborné literatury nalézt odpověď na otázky Co je to učebnice? Jakou má učebnice funkci a jaké obsahuje komponenty? Zmíním se také o tom, jak je učebnice využívána svými uživateli – učiteli a studenty. A představím některé metody uplatňované při hodnocení učebnice a kriteria vedoucí k výběru …víceAbstract:
Diploma Degree Thesis “Language school English textbooks analyses” is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part, on the basis of available specialized literature, will try to answer What is a textbook?, what functions and components they have. I will mention how textbooks are used by their users – teachers and students. I will also introduce some of the methods applied …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hu4jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of company’s reliabilities and suggestion of optimal way of Financing
Shyngys Bolatov -
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners
Martina Hrdá -
Evaluating textbook activities developing writing
Dominika Šimková -
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners
Petr Divišovský -
Textbook Evaluation
Veronika Jurková -
Developing Writing Skills in Lower-secondary Learners: Textbook Evaluation
Denisa Zbudilová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ