Čtenářská gramotnost žáků 5. ročníku ZŠ – Petra SLIVKOVÁ
Petra SLIVKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků 5. ročníku ZŠ
Reading ability of pupils in the fifth class elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti žáků 5. tříd základní školy v současné době. Teoretická část se věnuje gramotnosti, čtenářské gramotnosti a čtení. Cílem praktické části této diplomové práce bylo zjistit úroveň porozumění čteného textu v jednotlivých procesech porozumění u žáků 5. tříd základní školy v závislosti na čtenářských charakteristikách žáka a čtenářských charakteristikách …víceAbstract:
The thesis is interested in problems of reading ability of pupils in the 5th grade of primary schools in the present days. The theoretical section deals with the literacy, reading literacy and reading. The aim of the practical section was to investigate the level of reading comprehension in separate operations of understanding in pupils of the 5th grade of primary school in dependence on reading characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Zveřejnit od: 5. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLIVKOVÁ, Petra. Čtenářská gramotnost žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-Tv
Práce na příbuzné téma
-
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Porozumění čtenému textu u žáků třetích ročníků v jejich mateřském jazyce v ČR a Pensylvánii (na základě srovnávacího testu PSSA)
Karolína BURIAN -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku
Martina Boráková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím textu s dětským hrdinou
Marie Linková