Petra SLIVKOVÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost žáků 5. ročníku ZŠ
Reading ability of pupils in the fifth class elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti žáků 5. tříd základní školy v současné době. Teoretická část se věnuje gramotnosti, čtenářské gramotnosti a čtení. Cílem praktické části této diplomové práce bylo zjistit úroveň porozumění čteného textu v jednotlivých procesech porozumění u žáků 5. tříd základní školy v závislosti na čtenářských charakteristikách žáka a čtenářských charakteristikách …moreAbstract:
The thesis is interested in problems of reading ability of pupils in the 5th grade of primary schools in the present days. The theoretical section deals with the literacy, reading literacy and reading. The aim of the practical section was to investigate the level of reading comprehension in separate operations of understanding in pupils of the 5th grade of primary school in dependence on reading characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011
Accessible from:: 5. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLIVKOVÁ, Petra. Čtenářská gramotnost žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / sz-Tv
Theses on a related topic
-
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Porozumění čtenému textu u žáků třetích ročníků v jejich mateřském jazyce v ČR a Pensylvánii (na základě srovnávacího testu PSSA)
Karolína BURIAN -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku
Martina Boráková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím textu s dětským hrdinou
Marie Linková