Překážky a příležitosti v destinačním managementu – Sebastian VICARI
Sebastian VICARI
Bachelor's thesis
Překážky a příležitosti v destinačním managementu
Obstacles and opportunities in destination management
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá identifikací překážek a příležitostí v destinačním managementu. Obecně popisuje destinační management a pojmy s ním spojené. Následně popisuje potencionální překážky a příležitosti. Následuje metodická část, ve které pomocí dotazníkového šetření byly identifikovány překážky a příležitosti, které se shodovaly s těmi, co jsou v rešeršní části. Po zjištění překážek …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with obstacles and opportunities in destination management. This bachelor thesis describes destination management and the concepts associated with it. Then describes potential obstacles and opportunities. The methodic part follows. In this part are obstacles and opportunities identified by using a questionnaire survey. Obstacles and opportunities are the same as in the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VICARI, Sebastian. Překážky a příležitosti v destinačním managementu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská