Libor Stuchlík
Bakalářská práce
Vizuální identita módní značky
Visual Identity of Fashion Brand
Anotace:
V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým …víceAbstract:
In this bachelor thesis I´m trying to analyse the process of creating of visual identity of fashion brand and introduce creative dialogue between graphic and fashion designers. First, the bachelor theoretical thesis defines a primary terminology and important historical connections of the modern fashion industry. I am focusing on well-known fashion brands and fashion magazines. Special attention is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stuchlík, Libor. Vizuální identita módní značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Edward Kelnar -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace v pohřebnictví
Silvie Jakubková -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová