Ing. Zuzana Bartíková
Master's thesis
Koncept Restaurant day
Concept Restaurant Day
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na analýzu celosvětového gastronomického festivalu Restaurant Day, který lze chápat jako festival domácích pop-up restaurací. Jedná se o socio-kulturní festival, který si skrze jídlo klade za cíl vytvářet komunitu podobně smýšlejících lidí, oživit veřejný prostor a vytvářet prostor pro projevení kreativity obyvatel města, kde festival probíhá. Práce si klade za cíl popsat koncept …viacAbstract:
The presented thesis focuses on the analysis of the global food festival Restaurant Day, usually considered a festival of local pop-up restaurants. Restaurant Day is a socio-cultural festival which, through food, aims to create a community of like-minded people, revitalize public space and to encourage the creativity of local residents. The aim of this thesis is to describe the concept of Restaurant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15046/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedúci: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Oponent: Ing. Blanka Zimáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Koncept Restaurant day} Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2bdur6/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Restaurace zahraniční kuchyně v Praze
Matěj Vimr -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Komparace značkových restaurací českých pivovarů ve vybraném regionu
Lucie Kondelíková -
Kultura jako most mezi národy: Česko-německý festival V centru/Im Zentrum
Markéta Turková -
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
Kristýna Šteffelová -
Fenomén food bloggingu v českém prostředí
Kristýna Slezáková -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Food styling jako součást marketingu
Lenka Maršálková