Komunikační strategie společnosti Vašíček – pekařství a cukrářství, s. r. o. – Martina Kucinová
Martina Kucinová
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Vašíček – pekařství a cukrářství, s. r. o.
The communication strategy of the company Vašíček – pekařství a cukrářství, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikační strategie podnikatelského subjektu - Vašíček -- pekařství a cukrářství, s. r. o. Práce se nejprve soustřeďuje na vymezení teoretických poznatků důležitých k pochopení dané problematiky a poté na komplexní analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, rozbor konkurence, současného komunikačního mixu a firemní identity. Součástí práce je také dotazníkové …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the communication strategy of the business entity -- Vašíček -- pekařství a cukrářství, s. r. o. Firstly, the work focuses on defining the theoretical knowledge important to understand the issue and then a comprehensive analysis of internal and external environment, competitive analysis, current communication mix and corporate identity. The work also includes a survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Jungwirthová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva