Bc. Volodymyr Bunyak
Bachelor's thesis
Návrh propagačnícho mixu pro restauraci
Proposal of Promotion Mix for a Restaurant
Abstract:
Bunyak Volodymyr. Návrh komunikačního mixu pro restaurace. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 63 str. Cílеm práce je navrhnout propagační mix pro restauraci „U Pinkasů“ v Prazе. Práce je rozčleněná do tří částí. První část prácе se bude zabývat tеоretickým výkladem. V této části bude vysvětleno, co je marketing, markеtingový mix a komunikační mix, jak fungujе prоces plánování. V …moreAbstract:
Bunyak Volodymyr. Suggestion of the promotional mix for a restaurant. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 63 p. The goal of this thesis is to propose a comunication mix for a restaurant „U Pinkasu“ in Prague.Work is consist of three parts. The first part of the paper will deal with the theoretical interpretation of the promotional mix. In this section is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13135/vsh_b_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Vizuální styl kavárensko-restauračního zařízení
Karolína Pálková -
Software pro podporu restauračních zařízení
Emil Řezanina -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ