Evolution of Business strategy and Success Factors of Microsoft Corporation – Elizaveta Baiborodova
Elizaveta Baiborodova
Bachelor's thesis
Evolution of Business strategy and Success Factors of Microsoft Corporation
Abstract:
The main purpose of the thesis is to evaluate the changes in the business strategy of Microsoft Corporation. The research consists of two parts: theoretical and practical sections. In the theoretical part, detailed overview of changes in the Microsoft’s business strategy in the “Gates Era” as well as in “Post Gates Era” was introduced, and the organizational changes that had been undertaken in order …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAIBORODOVA, Elizaveta. \textit{Evolution of Business strategy and Success Factors of Microsoft Corporation}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/2bgw1n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva