Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie – Veronika DAŇKOVÁ
Veronika DAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie
Employment of illustration when creating a psychology study text
Anotace:
Učení z textu je a zřejmě i v budoucnu bude jedním z nejdůležitějších druhů učení. Většina textů, z nichž se člověk učí má nejméně dvě stránky ? verbální a nonverbální, tj. obrazovou. Zatímco slovní učení je předmětem zkoumání psychologů a pedagogů již téměř 100 let, zkoumání učení se obrazovému materiálu je teprve v počátcích. Z hlediska výzkumu je také neverbální, tj. obrazová stránka textu obtížněji …víceAbstract:
Learning from a text is and in future probably will be one of the most important learning styles. The majority of texts a person is learning from have at least two aspects ? a verbal one and a non-verbal one, i.e. pictorial. Psychologists and teachers have been researching verbal learning for almost 100 years, whereas few research on obtaining knowledge from pictorial materials have been conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Veronika. Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Grafické znázornění směrovacích algoritmů
Martin Pokorný -
Grafické znázornění stereometrických jevů
Ondřej Kroupa -
Grafické znázornění směrovacích algoritmů
Oskár Hanzély -
Psychologické aspekty vizualizace a její uplatnění ve výuce na střední škole
Bohumil Vašák -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH