Khrystyna Lyubymenko

Bachelor's thesis

Analýza neverbální komunikace jako zdroj informací

Analysis of Non-verbal Comunications as an Information Resources \nl{}
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu neverbální komunikace. Lidské tělo a mimika mohou posloužit k získání velkého množství informací, které lze využít k zjištění pravdy. V práci je rozebrána metodika této analýzy, která se využívá ve Spojených státech amerických, kde má velkou oblibu jak ve státním, tak i v soukromém sektoru. Součástí práce je návrh uplatnění této metodiky v rámci České republiky …more
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of non-verbal communication. The human body and facial expression may serve to obtain a large amount of information that can be used to establish the truth. The paper discusses the methodology of the analysis, which is used in the United States, where it has become very popular in both the public and private sectors. The work is the application of this methodology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2013
Accessible from:: 29. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dora Lapková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lyubymenko, Khrystyna. Analýza neverbální komunikace jako zdroj informací. Praha, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.