Vizuální identita kulturního zařízení - "con-action" in Fürth – Janine PRANGE
Janine PRANGE
Bachelor's thesis
Vizuální identita kulturního zařízení - "con-action" in Fürth
Visual identity of a cultural facility - "con-action" in Fürth
Anotácia:
Mým cílem bylo vytvoření nové vizuální identity, corporate identity firmy "con-action" ve městě Fürth (Německo). Toto kulturní zařízení organizuje hudební akce pro mladé. Snažila jsem se o tvorbu moderního mladistvého vizuálního stylu, který nepůsobí však dětinsky. Mé logo se skládá z počátečních písmen "c" a "a", které tvoří dva protínající se kruhy, jež se vzájemně nedotýkají. Tímto vizualizuji hru …viacAbstract:
My intention was to design a brand new Corporate Identity for the cultural company "con-action" in Fürth, Germany. They organize several music events for adolescents and young adults. So I created a modern youthful design which fits the aims of the firm. But at the same time it has to be serious and not this much playful, because the company is under municipal authorities. I visualized the term ?connection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2011
- Vedúci: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRANGE, Janine. Vizuální identita kulturního zařízení - "con-action" in Fürth. Plzeň, 2011. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Institute of Art and DesignBachelor programme / odbor:
Fine Arts / Illustration and Graphics - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Nikola Jančíková -
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
Svetlana Farkašová -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva