Vliv nástrojů influencer marketingu na rozhodovací proces hráčů počítačových her – Bc. Filip Krumpolec
Bc. Filip Krumpolec
Diplomová práce
Vliv nástrojů influencer marketingu na rozhodovací proces hráčů počítačových her
Impact of influencer marketing on decision-making process of gamers
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou influencer marketingu v prostředí počítačových her a herní komunitě. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje problematiku jako takovou a vysvětluje nejdůležitější pojmy, jako jsou gaming, influenceři a různé platformy, pro čtenářovo snadnější pochopení praktické části v druhé polovině práce. Praktická část se zabývá dotazníkem vytvořeným …víceAbstract:
This diploma thesis is deals with a question on impact of influencer marketing on gamers and theirs decisions. Thesis is divided into two parts. Theoretical part is about the basic information on this issue. It also explains the basic concepts such as gaming, influencers and etc.... In the practical part there is an analysis of survey sent to gamers about influencer marketing ways to affect the decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
13. 5. 2023