Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na trhu módních značek – Martina Melušová
Martina Melušová
Diplomová práce
Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na trhu módních značek
Utilisation of social medias as a tool of marketing communication in the market of fashion brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a porovnat využití sociálních médií v marketingové komunikaci módních značek. Současně je cílem zhodnotit na základě výsledků analýz význam sociálních médií na daném trhu a následně navrhnout doporučení pro využití jejich potenciálu v marketingové komunikaci značek. Výzkum byl proveden s použitím vybraných dat poskytnutých společností SocialBakers a s dat sebraných autorkou …víceAbstract:
This diploma thesis aims to describe and compare usage of social media in marketing communication of fashion brands. Also, with regards to results of main analysis, it aims to assess relevance of social media on fashion market and to suggest recommendations for usage of its potential to the fullest. Methods of analysis, content analysis, focus group and in-depth interviews were used in order to explore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Silvia Kozoňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna