Martina Melušová

Diplomová práce

Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na trhu módních značek

Utilisation of social medias as a tool of marketing communication in the market of fashion brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a porovnat využití sociálních médií v marketingové komunikaci módních značek. Současně je cílem zhodnotit na základě výsledků analýz význam sociálních médií na daném trhu a následně navrhnout doporučení pro využití jejich potenciálu v marketingové komunikaci značek. Výzkum byl proveden s použitím vybraných dat poskytnutých společností SocialBakers a s dat sebraných autorkou …více
Abstract:
This diploma thesis aims to describe and compare usage of social media in marketing communication of fashion brands. Also, with regards to results of main analysis, it aims to assess relevance of social media on fashion market and to suggest recommendations for usage of its potential to the fullest. Methods of analysis, content analysis, focus group and in-depth interviews were used in order to explore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Silvia Kozoňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75042