Ing. Irena Zítková

Bakalářská práce

Tvorba marketingového mixu ve firmě

Creation of marketing mix in a firm
Anotace:
Bakalářská práce "Tvorba marketingového mixu ve firmě" je věnována analýze marketingového mixu ve firmě Teletník Rožná, a. s. V teoretické části jsou uvedeny konkrétní složky marketingového mixu: produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části je analyzována firma, na kterou bude marketingový mix aplikován, také v této části jsou uvedeny poznatky z teoretické části. Námětem pro druhou část …více
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is the analysis of current state of marketing mix in the company Teletník Rožná, a. s. and the creation of a new mix. Theoretical part deals in general with the marketing mix and its selected constituents: product, price, distribution and propagation. Practical part ingroduces the company, then. A subject for the second part is particularly the analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jitka Císařová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting