Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o. – Bc. Tomáš Látal
Bc. Tomáš Látal
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Marketing communication of RC Climbing s.r.o. company
Anotácia:
V této diplomové práci je zpracováno téma marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o., se zaměřením na značku lezeckého vybavení a oděvů OCÚN. Práce si klade za cíl doporučit optimální skladbu marketingového komunikačního mixu pro globalizovaný trh sportovního lezeckého vybavení a výstroje za využití moderních přístupů a možností masové komunikace. Práce je koncipována do teoretické a praktické …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of marketing communication of the company RP Climbing s.r.o., focusing on the brand of climbing equipment an clothing OCÚN. The work aims to recommend the optimal composition of the marketing communication mix for the globalized market of sports climbing equipment and gear using modern approaches and the possibility of mass communication. The work is designed for theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zx6xz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÁTAL, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.} Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2byqik/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko