Identita foodies na sociální síti Instagram – Martina HOFMANOVÁ
Martina HOFMANOVÁ
Bakalářská práce
Identita foodies na sociální síti Instagram
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na identitu foodies a jejich reprezentaci prostřednictvím příspěvků/fotografií na internetové sociální síti Instagram. Práce nejprve popisuje teoretická zpracování konceptů identity, studia jídla a sociálních sítí od různých autorů. V další části jsou vybrané instagramové příspěvky analyzovány metodou obsahové analýzy doplněné o informace získané během polostrukturovaných …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the identity of foodies and their representation through posts/photos on the Internet social network Instagram. The work first describes the theoretical elaborations of the concepts of identity, food studies and social networks from various authors. In the next part, selected instagram posts are analyzed by the method of content analysis supplemented by information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Antropologie / Sociální a kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Profilové fotografie - pokřivené zrcadlo
Darina Hlavicová -
Propaganda a dokumentární fotografie v 50. letech v ČSR
Sylvie Abbasová -
Využití fotografie pro marketingové účely na sociálních sítích
David Lidmila -
Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikácii
Mária Szabová -
Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele
Martina Melušová -
Identita foodies na sociální síti Instagram
Martina HOFMANOVÁ -
Jídlo a stolování v kinematografii Jiřího Menzela
Jan Rec -
Udržitelnost a jídlo (plýtvání jídlem dětmi: případová studie předškolního zařízení)
Anna Roháčková