Bc. Jan HOSTAŠ

Master's thesis

Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky

The concept of mediation in the EFL classroom (CEFR, 2020)
Abstract:
The diploma thesis deals with mediation according to the of the Common European Framework of Reference for Languages and its Companion Volume. The theoretical part of the thesis deals with the very origin of the concept of mediation, its definition and its inclusion in English language education. The practical part of the work consists of a content analysis of Czech curricular documents, i.e. the Framework …more
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mediací podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho doplňkového vydání. Teoretická část práce se zabývá samotným původem pojmu mediace, jeho definicí a zařazením do výuky anglického jazyka. Praktickou část práce tvoří obsahová analýza českých kurikulárních dokumentů, tedy Rámcového vzdělávacího programu a vybraných školních vzdělávacích programů, s cílem …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Eva Skopečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOSTAŠ, Jan. Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/