Hana Sonnková
Bachelor's thesis
Analýza exportních aktivit firmy UNIPAR
Export activities analysis of UNIPAR company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na firmu UNIPAR, která je jedním z předních výrobců interiérových a aromatických svíček na světě. Cílem práce je analýza exportních aktivit firmy. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. Úvodní kapitola je zaměřena na postavení zahraničního obchodu v ekonomice ČR a na podnikání na zahraničních trzích, zejména na formy vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola představuje …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on UNIPAR company, which is one of the leading producers of interior and aromatic candles in the world. The aim of the thesis is analysis of export activities of UNIPAR company. The bachelor thesis is divided into four chapters. Opening chapter is focused on position of foreign commerce in Czech economy and foreign commerce business, particularly on entrance into foreign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68576
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Eva Vavrečková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68576
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza exportních aktivit společnosti Pivovary Lobkowicz, a.s.
Veronika Šimáčková -
Podpora exportních aktivit českých průmyslových firem ze strany státu
Petra Valeriánová -
The Impact of Foreign Filmmakers on the Czech Economy
Eleonora Mara Adamović -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník