Bc. Barbora Olšavská

Bakalářská práce

Sponzorství sportu v České republice

Sport sponsorship in the Czech Republic
Anotace:
Práce popisuje problematiku sponzorství sportu v České republice. Teoretická východiska marketingové komunikace a sponzorství utvářejí vstupní rámec praktického přístupu financování sportovních aktivit, včetně sponzorství. Sponzorství sportu ve vybraných sportovních klubech se zaměřuje především na podmínky financování plavání a pětiboje v rozmezí tří let. Z provedené analýzy lze vyvodit, že významnou …více
Abstract:
The work describes problems of sports sponsorship in the Czech Republic. The theoretical resource of marketing communication and sponsorship form entry framework of practical approach of financing sport activities, including sponsorship. Sports sponsorship in selected sports clubs focus above all on swimming and pentathlon financial conditions in scope of 3 years. Analyses made show that communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní