Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku – Martin ŠRÁMEK
Martin ŠRÁMEK
Bakalářská práce
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Product life cycle and its impact on the pricing strategy of the company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST …víceAbstract:
The presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠRÁMEK, Martin. Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
IT Marketing podle zásad Service Science
Ladislav Olšák -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Ondřej Bolkovec -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Jana Kralertová