Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku – Martin ŠRÁMEK
Martin ŠRÁMEK
Bachelor's thesis
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Product life cycle and its impact on the pricing strategy of the company
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST …moreAbstract:
The presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠRÁMEK, Martin. Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
IT Marketing podle zásad Service Science
Ladislav Olšák -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Ondřej Bolkovec -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Jana Kralertová