Analýza marketingového mixu železničních dopravců – Dominika Brzósková
Dominika Brzósková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu železničních dopravců
Analysis of the Marketing Mix of Railway Carriers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu železničních dopravců s cílem poskytnout komplexní pohled na strategické prvky tohoto mixu, které mají významný vliv na úspěch těchto dopravců na trhu. V době, kdy železniční doprava získává stále větší důležitost v rámci udržitelného rozvoje měst a regionů, je klíčové efektivně využívat marketingové nástroje k dosažení stanovených cílů …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of rail carriers in order to provide a comprehensive view of the strategic elements of this mix that have a significant impact on the success of these carriers in the market. At a time when rail transport is becoming increasingly important in the sustainable development of cities and regions, it is crucial to use marketing tools effectively …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum nabídky služeb v osobní železniční dopravě
Jana Čechová -
Železniční doprava po vstupu do EU.
Alena JANOUŠKOVÁ -
Konkurenceschopnost v železniční dopravě
Jakub Klimecký -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová -
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Ondřej Novotný -
Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava
Vendula Pěničková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová