Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka – Bc. Alice Junková
Bc. Alice Junková
Master's thesis
Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka
The Analysis of Consumer Appeals in TV Broadcasting Targeted at Children
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat konzumní apely v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, reklama, konzumerismus a jeho negativní důsledky ve vztahu k dětem, konzumní apely. Výzkum v praktické části je zaměřen na vybrané období vysílání tří televizních kanálů: ČT :D, TV Barrandov a …viacAbstract:
This thesis aims to analyse consumer appeals in TV broadcasting targeted at children audiences. The theoretical part contains critical literature research for the key topics: television, advertising, consumerism and its negative consequences in relation to children, consumer appeals. The research in the practical part is focused on selected broadcasting periods of three TV channels: CT :D, Barrandov …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUNKOVÁ, Alice. \textit{Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2cmqrn/.
Jak správně citovat práci
Junková, Alice. Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Zuzana Lubovská -
Aktuální právní rámec pro podnikatele v oblasti televizního vysílání
Veronika Ludvíková -
Mediální obraz učitele v hlavní zpravodajské relaci veřejnoprávního televizního vysílání
Martina Gončarová -
Obsahová diverzita nebo programový souběh? Strukturální analýza programových schémat vybraných hlavních programů televizních stanic veřejné služby působícíh v EU
Tereza Králová -
Etnická diverzita v televizních pořadech pro dětského diváka. Komparativní analýza vysílání ČT:D a CBBC
Jolana Hanáková -
Analýza využití mediální výchovy a návrh možné aplikace v občanské výchově
Nikola Melíšková -
Mediální výchova na gymnáziích perspektivou učitelů
Anna Zdráhalová -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA