Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy – Bc. Romana MIČULKOVÁ
Bc. Romana MIČULKOVÁ
Diplomová práce
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Gender aspects of advertising targeted at women
Anotace:
Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního …víceAbstract:
The dissertation is based on the assumption that the form of female gender stereotypes in print ads of lifestyle magazines are varied by age of readers. Knowledges from the theoretical part are based on scientific literature, which focuses on biological and gender differences between men and women, issues of culture and gender stereotypes, mass communication and media exposure, marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18407
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČULKOVÁ, Romana. Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam genderové komunikace v marketingu
Veronika Lachmanová -
Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let
Eva Leskovjanová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Stereotypy o sociálním pracovníkovi u obyvatel Táborska
Michaela BENDOVÁ -
Předsudky a stereotypy většinové společnosti o bezdomovectví a lidech bez domova
Lucie GARTNEROVÁ -
Genderové stereotypy na střední škole
Michaela OLŠANSKÁ -
Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Kristýna Prokešová -
Genderové stereotypy v sociální práci z pohledu studentů oboru sociální práce na FSE UJEP
Radka HAVELDOVÁ