Právně reprobované motivy v reklamě – Mgr. Alice Nytrová
Mgr. Alice Nytrová
Diplomová práce
Právně reprobované motivy v reklamě
Legal Permissible Motives in Advertising
Anotace:
Reklama je efektivním prostředkem manipulace, sloužící k propagaci v podstatě čehokoliv. Z čistě komerční sféry se přesunula i do dalších oblastí života každého člověka. Jejím hlavním cílem je snaha zaujmout a přilákat pozornost, což se děje stále agresivnější formou, proto je právní regulace, stanovující minimální požadavky na reklamu a její omezení, nezbytná. Práce je zaměřena na problematické motivy …víceAbstract:
Advertising is an effective means of manipulation, which serves to advertise basically anything. From a purely commercial sector has shifted to other parts of everybody’s life. Its main objective is to engage and attract attention, which is being done using the more agressive forms of advertising, so that the legal regulation, laying down minimum standards which must be followed as well as certain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o6eek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Safeguarding Democracy in the Age of Data-Driven Political Microtargeting
Syrine Melliti -
Právne následky nekalej súťaže v podnikateľskom prostredí
Michaela Hladišová -
Nekomerční reklama a její limity
Ľuboslava Pištejová -
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Ruská sociální reklama 20.-21. století
Marina VOLOKHOVA -
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Jana Konečná -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková