Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Artem Smirnov
Bc. Artem Smirnov
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Suggestion of marketing activities for support and increase in sale
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingové aktivity na internetu, které lze využít pro podporu a zvýšení prodeje. Prvním cílem je prezentace a diskuze jednotlivých internetových marketingových nástrojů, které jsou nejvíce efektivní pro působení firmy a navázání vztahů s uživateli v on-line prostoru. Druhým a hlavním cílem práce je posouzení vhodnosti použití nástrojů internetového marketingu pro firmu …moreAbstract:
The Diploma thesis is focused on marketing activities on the Internet that can be used for sales support and increasing sales. The first goal is the presentation and discussion of the various internet marketing tools that are most effective for the influence of the company and establishing a relationship with users in the online space. The second and the main goal is to evaluate the suitability of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t4kkr/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora podnikavosti a kreativity na středních školách v JM kraji
Markéta Husková -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Petr Podařil -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Ludmila Lacinová