Epikurea - Mezi komiksem a videohrou – BcA. Eliška TUNKLOVÁ
BcA. Eliška TUNKLOVÁ
Diplomová práce
Epikurea - Mezi komiksem a videohrou
Epikurea - In between comic book and video game
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o tématice moderních technologií a internetu - jejich vlivu na člověka a jeho psychiku. Zamýšlím se nad původem her a jejich vlivu na společnost. Rozebírám klady i zápory videoher a možnosti vyprávět příběh novou formou, přičemž se zaměřuji na propojení klasického komiksu s videohrou. V technologické části jsou popsány možnosti realizace tohoto digitálního útvaru a představen …víceAbstract:
This master's thesis dissertate the topic of modern technology and internet - their influence on human and its psyche; targeting origin of games and their influence on society. I analyse positives and negatives of videogames and their possibilities of storytelling new forms, whereas I focus on cross connection of classic comic books with videogames. Technological part describes possibilities of realizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eliška Čabalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUNKLOVÁ, Eliška. Epikurea - Mezi komiksem a videohrou. Ostrava, 2017. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafika
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách
Marek Peřich -
Odraz japonské kultury v anime. Stereotypy o japonské kultuře a společnosti a vliv anime na jejich tvorbu
Monika Běhalová -
Projevy koronavirové pandemie ve tvorbě anime pořadů
Jaroslav Havelka -
Socializační a motivační potenciál anime a manga u dospělých studentů angličtiny
Jiří Dudič -
Dáma v nesnázích: Reprezentace žen v současném japonském anime a jeho možný vliv na vnímání žen v Japonsku a západním světě
Veronika DÍTKOVÁ -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
Vyobrazení sedmi smrtelných hříchů v anime a manze Fullmetal Alchemist.
Jan PECLINOVSKÝ