Zuzana Schneyderová-Kubaniková

Diplomová práce

Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu

Consumer buying habits in car market
Anotace:
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Denisa Malůšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19598