Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí – Bc. Monika POLÁŠKOVÁ
Bc. Monika POLÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Reading literacy of 5th class´s pupils from Dolní Němčí Elementary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 5. tříd ZŠ Dolní Němčí. V teoretické obecné části vyjmenovává pojmy spojené se čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a čtenářských návyků ve školním a rodinném prostředí a motivaci dítěte ke čtení. Velká část je věnována charakteristice pubescentního čtenáře a jeho specifickým čtenářským potřebám, dále pak zmiňuje …víceAbstract:
The present Master's thesis explores reading literacy of 5th grade students of Dolni Nemci elementary school. In the theoretical part the author defines meaning of terms affiliated with reading literacy, concentrates on possibilities of reading and reading habits support in school and family environment and motivation of children to read. Major part deals with characteristics of teenage readers and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
19365
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁŠKOVÁ, Monika. Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Literární ceny jako kompas pro akvizici a jejich vliv na výchovu čtenáře
Eva Vytasilová -
Čtenářská výchova jako součást literární výchovy na 1. stupni ZŠ
Mária MAŤÁTKOVÁ -
Interpretace současné české prózy v literární výchově
Pavel HORKÝ -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková -
Prekoncepce čtení a čtenářství na 2. stupni základní školy
Magdaléna LNĚNIČKOVÁ -
Čtení a čtenářství současných středoškoláků
Tereza Kunická -
Prekoncepce čtení a čtenářství u žáků na konci 1. stupně základních škol.
Veronika VODOVÁ -
Význam dílen čtení pro podporu čtenářství pubescentů
Petra Macháňová