Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Kateřina Kozlová
Bc. Kateřina Kozlová
Master's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Abstract:
Diplomová práce na téma strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování s hlavním cílem analyzovat provázanosti marketingu a firemní kultury se systematickým řízením vztahu se zákazníky se zabývá popisem oblastí spojených s CRM. Druhým cílem je porovnání dvou kavárenských řetězců. První část práce vysvětluje CRM, vztahový marketing, podnikovou strategii a přibližuje možnosti udržení vztahů …moreAbstract:
The main objective of the strategy of relationship with the customer and its consolidation is to analyze consistency of marketing and corporate culture with systematic customer relationship management. The thesis also explores the areas associated with CRM. The secondary objective is comparison of two coffee chains. The first part explains CRM, relationship marketing, company strategy, and elaborates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x1grt/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZLOVÁ, Kateřina. \textit{Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2d1j01/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková