Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Kateřina Kozlová
Bc. Kateřina Kozlová
Master's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotácia:
Diplomová práce na téma strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování s hlavním cílem analyzovat provázanosti marketingu a firemní kultury se systematickým řízením vztahu se zákazníky se zabývá popisem oblastí spojených s CRM. Druhým cílem je porovnání dvou kavárenských řetězců. První část práce vysvětluje CRM, vztahový marketing, podnikovou strategii a přibližuje možnosti udržení vztahů …viacAbstract:
The main objective of the strategy of relationship with the customer and its consolidation is to analyze consistency of marketing and corporate culture with systematic customer relationship management. The thesis also explores the areas associated with CRM. The secondary objective is comparison of two coffee chains. The first part explains CRM, relationship marketing, company strategy, and elaborates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1grt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková